Aktuelnost | Komora zdravstvenih ustanova Srbije

+381 11 362 2523

kzus@komorazus.org.rs

EN

Komora zdravstvenih ustanova Srbije logo

Komora zdravstvenih ustanova Srbije

  • O nama
    • O nama
    • Aktuelnosti
    • Kalendar događaja
    • Mediji o zdravstvu
    • Izdavanje sale
  • Propisi u zdravstvu
  • Članstvo
  • HOPE
  • Bilten
  • Stažerske knjižice
  • Savetovanja
  • Časopis
    • O časopisu
    • Uređivački odbor
    • Uputstvo autorima
    • Uputstvo za registraciju
    • Registracija autora
    • Poziv za reklamiranje
    • Arhiva
    • Online First
  • Adresar
  • Kontakt

Aktuelnost

Sve aktuelnosti
MENADŽMENT
05 mar2023

MENADŽMENT U ZDRAVSTVU

Još jedna grupa rukovodilaca završila je edukaciju za menadžment u zdravstvu koju organizuju Komora zdravstvenih ustanova Srbije i Methodes Franklin Covey d.o.o. Program koji je osmišljen za potrebe Projekta čiji je pokrovitelj bilo Ministarstvo zdravlja i Drugi projekat razvoja zdravstva Srbije zbog velikog interesovanja i stalnih prijava novih učesnika održava se i nakon završetka Projekta, a prema modelu koji se pokazao izuzetno uspešnim. Predavači i program su dostupni ne samo direktorima zdravstvenih ustanova nego i onima na nižim nivoima upravljanja – svima koju su zainteresovani da unaprede vešine komunikacije sa kolegama i upoznaju se sa specifičnostima menadžmenta u zdravstvu.

                                            

„Mislim da smo, sa partnerima, odradili veoma uspešan i značajan posao. Nekoliko stotina rukovodilaca u zdravstvu završilo je ovu edukaciju i mislimo da se stvorila respektabilna grupa onih koji su kvalitetno informisani i usmereni da na jedan konstruktivan način pristupaju poslu i izazovima. Mislim da ne preterujem kada kažem da smo postavili osnov za jednu novu, drugačiju poslovnu kulturu u zdravstvu. Imajući u vidu da  interesovanje za ove edukacije ne jenjava, pokušaćemo da nađemo način da ovo bude kontinuirana aktivnost  Komore zdravstvenih ustanova Srbije, u partnerstvu koje sada postoji sa kompanijom Methodes Franklin Covey i kojim smo izuzetno zadovoljni“ kaže Snežana Rašić Đorđević, direktor Komore zdravstvenih ustanova Srbije.

Iskustva učesnika:

Vladimir Baščarević neurohirurg Klinički centar, Klinika za neurohirurgiju


"Moji utisci o ovoj edukaciji su vrlo pozitini. Posle dužeg vremena čujem nešto drugačije, a veoma korisno. Pričalo se o ovom kursu među mojim kolegama. Čuli smo utiske od onih koji su ranije završili edukaciju i na nivou grupe smo razgovarali o tome kako da se organizujemo, da se prijavimo i prisustvujemo.  Uvek je problem obaveza ali smo ipak našli način da neke obaveze odložimo. Operacije koje je trebalo da radim danas su odložene ali drago mi je što smo se organizovali da čujemo ovako korisne stvari. Moj predlog je da, ukoliko je moguće, razmotrite opciju da  edukaciju ordžavate videndom kako bi učesnicima bilo lakše da se organizuju da posao ne trpi.

Što se tiče problema sa kojima se srećemo u poslu oni su zaista različiti - organizacioni, sistemski, međuljudski, finansijski, motivacioni. Mnogi nisu zadovoljni na radnom mestu i to je nezadovoljstvo koje traje već veoma dugo.

Nemamo vidljive rezultate u pokušajima da se kvalitet rada, zadovoljstva i nivoa usluga koje  pružamo poboljša. Kad su ljudi zadovoljni – raste i nivo usluge

Od onoga što sam naučio na edukaciji – čini mi se da prvo može da se primeni drugačiji pristup sa kojim smo ovde upoznati; jedan nov način komunikacije; da se promeni ugao gledanja i model suočavanja sa problemima. To pomeranje perspektive je najveća vrednost ovog kursa – da problem koji ste pokušavali da rešite na jedan način sada pokušate da rešite drugačije – nekom drugom vrstom komunikacije

Mislim da bi svi koji su na bilo kojoj vrsti rukoodećih pozicija treba da prođe ovaj kurs, ali i oni koji nisu rukovodioci. Nema toga ko nema potrebu za boljom komunikacijom sa ljudima, odnosno saradnicima. Dakle – svi bi trebalo da čuju ovo što se ovde čuje i to na ovaj način. Teorijski -znamo da je bes neprijatelj dobre komunikacije, da je to emocija koja samo pogoršava problem -ali nije jednostavno to primeniti. Na ovoj edukaciji  ide se dalje i dublje od suve teorije i preporuka koje lepo zvuče.

Jasmina Vukša, apoteka Subotica, direktor


Moji utisci u vezi sa edukacijom su fantastični i svakom bih preporučila ovu obuku. Mislim da prilika za ovakvu edukaciju treba da bude više i da imamo i neki kontinuitet –najmanje na jedno 5 godina bilo bi dobro organizovati usvajanje novih znanja i sticanju novih veština

Problemi apoteka u državnom sektoru su veliki. Potrebna je jedna kompletna reorganizacija, razmotriti način finansiranja i osmisliti administrativno objedinjavanje (ušteda sredstava u administraciji odnosno jedna administracija na više centara).

Za mene je od svega što sam čula na ovoj edukaciji najbrže primenjivo ono što sam čula da čovek, odnosno rukovodilac može da koriguje na sebi, u svom pristupu i od toga ću krenuti.

Šefadil Spahić, direktor  Zavoda za javno zdravlje  Novi Pazar


Najkraće rečeno - prešao sam dug put ali vredelo je. Sve pohvale za organizaciju. Za vas i za Komoru znam odavno. Dolazili su na vaše događaje pravnici, ekonomisti iz naše ustanove – uvek su se vraćali sa pozitivnim iskustvima. Ja sam ovu edukaciju hteo da završim još prošle godine ali nisam imao vremena zbog kovida.

Najveći problem u mojoj ustanovi je način finasiranja. U zavodu – teško je doći do novca, obezbediti plate a onda sve ostalo...

Jako sam bio skocentrisan tokom predavanja. Ima mnogo stvari koje sam čuo po prvi put i koje ću probati da primenim. Najpre mehanizme za bolju komunikaciju koji su nam ovde predstavljeni – to ću odmah uvesti.

Danijel Đorđević, Niš poliklinika Human


Edukacija je iznad svih mojih očekivanja. Predavači su veoma stručni i jako prijatni ljudi. Dobio sam preporuku od prijatelja i tako sam saznao za ovu edukaciju (budući da radim u privatnom sektoru). Ja sam načelnik na poliklinici i mnogo ljudi je pod mojim nadzorom. Od mog znanja i mog odnosa sa njima zavisi i njihov radni učinak. Ja i iznad sebe imam menadžment tako da mislim da bi bilo dobro da i oni prođu edukaciju i to ću svakako preporučiti. Voleo bih da i oni imaju ovo iskustvo koje sam ja stekao

Od problema sa kojima se susrećem u svom radu a za čije rešavanje ova edukacija može da bude korisna ističem - na mojoj klinici nisam mogao da „doprem“ do nekih ljudi pa sam ovde upoznao sa nekim tehnikama i alatima koje ću sigurno primeniti. Neke stvari ću primeniti čak i u svojoj porodici.

Komunikacija, naročito poslovna nikad nije jednostavna i uvek su moguća unapređenja

Mirjana Dimitrijević Dom dravlja Gračanica


Moji utisci su dobri. Zadovoljna sam. Ovo je prva edukacija ovog tipa kojoj prisustvujem. Do sada sam prisustvovala stručnim edukacijama iz oblasti kojom se bavim. Ovo će mi veoma koristiti u rukovođenju ustanovom jer je akcenat  na KOMUNIKACIJI. Dobili smo korisne smernice kako da rešavamo neke situacije koje su česte kod nas u ustanovi.

Imamo i mnogo specifičnosti jer je ustanova kojom rukovodim na  Kosovu ali ono što najpre mogu da primenim je unapređenje komunikacije sa zaposlenima i to ću svakako i koristiti. Inače pratimo rad Komore i učestvujemo u avašim aktivnostima. Redovno dolazimo na vaša savetovanja. Obično nas prisustvuje 4-5 i bude nam korisno da čujemo ono što je novo u zdravstvu.

 

Pošaljite nam e-mail

Ukoliko želite dodatne informacije o našem poslovanju ili Komori, molimo vas da nam pošaljete e-mail ili nas kontaktirajte preko online formulara.

Kontakt

Linkovi

  • O nama
  • Propisi u zdravstvu
  • Članstvo
  • Hope
  • Bilten
  • Stažerske knjižice
  • Savetovanja
  • Kontakt

Kontakt

BEOGRAD:
Hajduk Veljkov venac 4-6
11000 Beograd,
Srbija

TELEFON:
011 3622 523
011 3622 524

E-MAIL:
kzus@komorazus.org.rs


ODELJENJE U NOVOM SADU:
Pionirska 12
21101 Novi Sad,
Srbija

TELEFON:
021 522 633

E-MAIL:
odeljenjens@komorazus.org.rs

Web dizajn Beograd - Studio77

Web dizajn Beograd | Izrada web sajtova by Studio77 Beograd

Copyright komorazus.org.rs | SEO, optimizacija by Studio77 Beograd | KZUS